
Tayvan Havayolları Gıda Güvenliğini Sağlamak İçin BioSure WDS OH Hydroxyl Radical & O₃ Kullanıyor
Havayolları her gün binlerce yolcuya yemek hizmeti vermek zorunda. Havayolları, yemek hazırlamak için havalimanlarındaki merkezi mutfaklara güveniyorlar. Havayollarında popüler olan bir yemeğin, havayolu şirketi başına günde 5.000 kez hazırlanması gerekebilir.

Problem
Havayolu gıdalarından belgelenmiş çeşitli gıda zehirlenmesi vakaları olmuştur. ABD Gıda ve İlaç İdaresi, bir NBC News araştırmasına göre, Ekim 2008'den bu yana üç büyük havayolu yemek şirketi (Gate Group, Flying Food Group, LSG Sky Chefs) ve 16 havayoluna
yaklaşık 1.500 gıda güvenliği atfı yayınladı. NBC, bu vakaların 500'ünün kontaminasyon veya sanitasyon ihlalleriyle ilgili olduğunu tespit etti, ancak hiçbirinin sonucu FDA'nın bir catering tesisini kapatması için yeterince güçlü değildi. Bu ihlallerin bir nedeni, yiyeceklerin hazırlanması, uçağa yüklenmesi ve yolcular tarafından tüketilmesi arasında uzun bir süre geçmesidir. Bu süre zarfında, gıdaların üzerinde bakteriler hızla büyümektedir.
Çözüm
Birçok havayolu şirketi, yolcular arasında bakteriyel enfeksiyonla mücadele etmek ve zehirlenme riskini azaltmak için, havalimanı merkezi mutfaklarında uçuşlar için hazırlanıp sunulan ürünleri ön yıkamak için Hydroxyl Radical (OH) & Ozon (O₃) su kullanıyor. Bu aynı zamanda, insanlara zarar verme potansiyeli olan pestisit kalıntılarının ortadan kaldırılmasına da yardımcı olmakta. Bir dezenfeksiyon yöntemi olarak OH & O₃ su sadece kimyasal dezenfeksiyon sistemlerinden daha etkili olmakla kalmaz, aynı zamanda insanlar ve çevre için de güvenlidir. Bakterileri ve pestisitleri üründen temizledikten sonra, OH & O₃ su oksijene döner, daha güvenli yemekler oluşturur ve çevreye zarar vermeden havayolları ile yolcuları arasında hem enfeksiyon hem de gıda zehirlenmeleri konusunda çarpıcı bir düşüş sağlanmıştır.